آموزش تصویری مدار های برق صنعتی

آموزش گام به گام مدار های برق صنعتی+ویدیو

در  مجموعه دوره های برق صنعتی، گروه آموزشی برق آرک در تلاش بوده برای هنرجویان عزیزی که در زمینه برق صنعتی فعالیت دارند. و  همچنین علاقه به آموزش های مدار برق را دارند، آموزش تصویری مدار های برق صنعتی را ارائه دهد. در این دوره آموزش برق صنعت، تمامی نقشه های مدار برق صنعتی که کاربرد زیادی در صنعت برق دارند معرفی می شوند. طریقه عملکرد مدار و تجهیزات بکار رفته در مدار شرح داده می شود. رسم مدار و تست آن در نرم افزار اجرا می شود و برای شما عزیزان به صورت فایل ویدیویی بارگذاری می شود.

همچنین هنرجویانی که علاقه مند به مشاهده تمام دوره های رایگان آموزش برق در کلیه گرایش ها دارند. با ارجاع به صفحه دوره معرفی شده می توانند سر فصل ها و مجموعه آموزش های این دوره را مشاهده کرده و به صورت رایگان دنبال نمایند.

اگر به دنبال صفحه ای برای دانلود رایگان کاربردی ترین و ساده ترین نقشه های برق صنعتی هستید، با ارجاع به صفحه دانلود رایگان نقشه مدار های برق صنعتی می توانید فایل موجود در صفحه را دانلود نمایید.

سر فصل های دوره آموزش تصویری مدار های برق

آموزش تصویری مدار یکی پس از دیگری به صورت دستی 

آموزش تصویری مدار یکی پس از دیگری با تایمر اتوماتیک

آموزش ویدیویی مدار یکی بجای دیگری به صورت دستی 

آموزش ویدیویی مدار یکی بجای دیگری با تایمر  اتوماتیک

آموزش تصویری مدار چپگرد و راست گرد به صورت دستی

آموزش ویدیویی مدار چپ گرد و راست گرد با تایمر اتوماتیک

آموزش مدار ستاره مثلث به صورت دستی

آموزش تصویری مدار ستاره مثلث با تایمر اتوماتیک

مدار های برق صنعتی

علاوه بر آموزش های قرار گرفته در این صفحه شما می توانید با تماس و ثبت شماره در سایت از دیگر آموزش های تخصصی نیز آکاهی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید