دوره های رایگان آموزش برق در کلیه گرایش ها

دوره های رایگان آموزش برق در کلیه گرایش ها

قطار مطالب در حرکت است!

در این بخش مجموعه آموزشی برق آرک جمع بندی مطالب و دوره های رایگان آموزش برق در کلیه گرایش ها در پنج شاخه گرایش اصلی را ارائه می دهد.  هنرجویان علاقه مند در زمینه یادگیری و آموزش مطالب برق صنعتی، دوره آموزش برق الکترونیک و همچنین مباحث plc چیست و سایر دوره های آموزشی می توانند با کلیک بر روی هر یک از موضوعات در لیست قرار داده شده تمامی سر فصل ها و مطالبی که لازم به مطالعه می باشند به صورت رایگان دنبال نمایند. تمام دوره های آموزشی در لیست مختص هنرجویان و تکنسین های سطح فنی 1 (پایه تا متوسط) می باشند.

به امید ارتقاء سطح تمامی هنرجویان مجموعه آموزشی برق آرک می کوشیم.

مطلبی در ادامه این دوره های رایگان آموزش برق وجود دارد. ضمن اینکه در انجمن مهندسی مجموعه آموزشی برق آرک ما برای مهندسین سطح 2 (کارشناس) مقالاتی ارائه داده ایم که در هر گرایش فنی یا رشته ای که تمایل داشته باشند،  قادر به دریافت و دانلود مقالات مهندسی برق می باشند. 

لیست مطالب و دوره های رایگان آموزش برق

شما همچنین می توانید در سایت برگ آرک که یک مجموعه آموزشی است. مطالب و آموزش های بسیار زیادی را برای شما آماده و فراهم کرده است. که در لیست زیر مهم ترین این مطالب را برای شما آورده ایم. تا با کلیک بر روی هر کدام از لینک ها به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

1)  مطالب آموزشی برق صنعتی

2) آشنایی با تجهیزات برق صنعتی

3) مطالب آموزشی برق ساختمان 

4) مطالب آموزشی آشنایی با قطعات الکترونیک

5) دوره آموزش PLC و اتوماسیون صنعتی

6) دوره آموزشی مهندسی برق قدرت

7) نمونه سوالات آزمون برق در کلیه گرایش ها 

8) دوره آموزشی نقشه کشی برق ساختمان 

9) مقاله آموزش نقشه کشی برق صنعتی

10) آموزش مراحل حفر چاه ارت

11) آشنایی با تجهیزات الکتریکی برق ساختمان 

دیدگاهتان را بنویسید