دانلود نقشه مدار برق صنعتی

مدار های برق صنعتی

در صنعت برق جهت اجرای پروژه یک دستگاه جدید یا تعمیر دستگاه گاهی نیاز به مشاهده نقشه مدار فرمان و قدرت آن دستگاه داریم. با مشاهده نقشه می توان راحت تر و دقیق تر این کار را انجام دهیم. یک دستگاه ممکن است شامل یک مدار قدرت و چندین مدار فرمان مجزا باشد. به عنوان یک تکنسین یا کارشناس برق آن دستگاه، ما باید توانایی خواندن نقشه مدار برق صنعتی و دنبال کردن خطوط نقشه را داشته باشیم. به همین خاطر ما در این مقاله لینک دانلود نقشه مدار برق صنعتی را برای شما قرار داده ایم.

باید بتوانیم علائم اختصاری تجهیزات برق در نقشه را شناسایی کرده و برای رفع ایراد در مدار اقدام کنیم. به عنوان مثال اگر در یک دستگاه پرس قدیمی که در کارخانه وجود دارد، مشکل خاموش شدن موتور در زیر بار را داشته باشیم، قطعا به نقشه مدار فرمان و قدرت آن پرس نیاز داریم. دستگاه های قدیمی معمولا فالت (گذارش مشکل) در صفحه نمایش نشان نمیدهد. پس با نقشه خوانی و دنبال کردن جزئیات می توان ایراد مدار را پیدا کرد.

 

توصیه 

ما برای هنرجویان عزیز که در این حرفه از برق علاقه به فعالیت و یاد گیری دارند، مطلبی در خصوص آموزش نقشه کشی برق صنعتی تهیه کرده ایم. اما توصیه می شود اگر با تجهیزات برق صنعتی آشنایی کامل ندارید، ابتدا مطلب آشنایی با تجهیزات برق صنعتی را دنبال کرده و سپس به نقشه خوانی را آغاز کنید.  

دانلود نقشه مدار برق صنعتی

در این بخش تعدادی از نقشه های پر کاربرد که در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرند جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده ایم. این نقشه ها شامل مدار های فرمان و قدرت برق صنعتی بوده و دانلود آن کاملا رایگان است.

در جهت رشد فنی و آموزش های تخصصی در هر گرایشی از برق برای شما عزیزان تلاش خود را خواهیم کرد. از این جهت دوره آموزش های رایگان برق در کلیه گرایش ها را آماده کرده ایم که می توانید مطالب و سر فصل های این دوره را مشاهده کنید.

نقشه های مدار فرمان و قدرت برق صنعتی

جهت مشاهده و دانلود رایگان نقشه های مدار برق صنعتی کلیک کنید.

منبع: jozve.org

دیدگاهتان را بنویسید