همکاری با برق آرک

درباره برق آرک

 

مجموعه خدماتی و آموزشی برق آرک فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات فنی خود را در زمینه برق کاری صنعتی ، برقکاری ساختمان و برق اتوماسیون صنعتی آغاز کرده است.

 درمجموعه آموزشی برق آرک ما به مجموع آموزش های سطح پایه تا پیشرفته در شاخه های آموزش برق صنعتی ، آموزش برق ساختمان ، و آموزش برق اتوماسیون میپردازیم همچنین جهت بهبود کیفیت مجموع آموزش های برق ما توانستیم از استادان و مهندسین برق با تجربه علمی و کاری بالا در تمامی آموزش تمام شاخه های برق بهره مند شویم.

امیدوار هستیم که شما همراهان محترم مجموعه آموزشی برق آرک  تمامی مقالات آموزشی تهیه شده ، دوره های آموزشی حرفه ای برق و همچنین ویدیو های آموزش برق تهیه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده و نهایت استفاده را برده باشید.

در بخش ارائه خدمات فنی برق آرک ما در حال حاضر در مناطق استان البرز و استان تهران دارای فعالیت گسترده با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیزمان می باشیم قابل ذکر است که تمامی سفارشات درخواست خدمات فنی از سوی مشتریان از طریق وب سایت رسمی برق آرک به نشانی  اینترنتی www.bargharc.ir بخش خدمات فنی صورت می گیرد. همچنین جهت درخواست خدمات برق ساختمان ، خدمات برق صنعتی و خدمات plc شما عزیزان میتوانید از طریق شماره واتساپ 09355537207 یا از طریق ایمیل به آدرس  bargharc75@gmail.com    با کارشناسان فنی در ارتباط باشید.

 

همکاری با مجموعه برق آرک

 

مجموعه آموزشی و خدماتی برق آرک جهت تکمیل کادر فنی و آموزشی این مجموعه از متقاضیانی که قصد همکاری با ما را دارند در شاخه های جدول زیر دعوت به عمل می آورد.

 

شاخه برق ساختمان شاخه برق صنعتی شاخه plc اتوماسیون
تکنسین برق ساختمان تکنسین برق صنعتی برنامه نویس plc
برقکار نیمه ماهر کارشناس برق صنعت کارشناس تعمیر برد
پیمانکار برق ساختمان مونتاژ کار تابلو برق مدرس plc
نصاب و تعمیر کار آسانسور مدرس برق صنعتی مدرس زبان فنی EN
نصاب دور بین مدار بسته پیمانکار پروژه مدرس زبان فنی DE
مدرس برق ساختمان بازاریاب بازاریاب

 

ضمن اینکه از فروشگاه ها و عمده فروشان لوازم و تجهیزات برق که در هر زمینه ای فعالیت دارند، در صورت تمایل به همکاری در فروش جهت اطلاع از شرایط  این مجموعه با شماره تماس 09303270422 باقری تماس حاصل نمایند.

لطفا در صورت درخواست همکاری رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال نمایید پس از بررسی با شما تماس حاصل میشود.

دیدگاهتان را بنویسید